Youtube FaraCharity Facebook FaraCharity LinkedIn FaraCharity Googleplus FaraCharity   FARA UK
FaraCharity

Ești specialist în PR și Comunicare? Hai în echipa noastră!

Postat pe 05/02/2018 de FARA

Fundația FARA caută specialist în comunicare și PR. Dacă ești interesat, trimite un CV și o scrisoare de intenție la adresa: vlacureanu@faracharity.ro

Nivel cariera: Middle (2-5 ani) si Senior (5-10 ani)

Limbi straine vorbite: Engleza (avansat)

Fundația FARA (www.faracharity.ro) angajează specialist în comunicare cu contract pe o perioada determinata de 2 ani, cu posibilitate de prelungire a contractului.

Cerințe:

  • - studii superioare în PR/Comunicare/Jurnalism/Publicitate/Marketing și experiență în domeniu;
  • - cunoaștere a domeniului media/vânzări/fundraising;
  • - experiență minimă în relația cu presa relevantă;
  • - experiența în domeniul vânzări/fundraising constituie un avantaj
  • - limba engleză fluent; cunoștințe solide de operare PC, editare video foto la nivel de bază;
  • - excelente abilități de comunicare verbală și scrisă;
  • - aptitudini reale de interrelationare și prezentare;
  • - creativitate, atenție la detalii, inițiativă, flexibilitate;
  • - capacitate de analiză și sinteză;

Responsabilități:

  • - coordonarea activităților de comunicare ale Fundației pe baza strategiei agreate;
  • - menținerea relației cu reprezentanții mass-media și cu alte publicuri relevante;
  • - documentarea și pregătirea materialelor de comunicare, coordonarea graficii, dacă e cazul (comunicate de presa, raport anual, broșuri de prezentare, alte materiale);
  • - organizarea evenimentelor de promovare a Fundației și gestionarea bugetului alocat acestora; follow-up dupa eveniment sau campanie;
  • - susținerea prin comunicare a campaniilor de strângere de fonduri;
  • - monitorizarea și analiza prezenței în presă a organizației;
  • - întreținerea si actualizarea site-ului și a paginilor din rețelele sociale unde este prezentă Fundația;
  • - redactarea/editarea prezentărilor Fundației pentru publicurile relevante;
  • - redactarea trimestrială a unui buletin informativ intern;
  • - întreținerea comunicării interne;
  • - redactarea trimestrială/sau cu ocazii relevante a unui buletin informativ extern;
  • - promovarea evenimentelor publice ale fundației prin campanii online și offline;
  • - colaborarea cu agenții de comunicare și freelanceri, precum și cu alți furnizori de servicii pentru a acoperi cu succes planurile de marketing;
  • - raportarea lunară și anuală a rezultatelor;
  • - participarea activă la realizarea și implementarea planului de marketing.

Despre Fundația FARA:

Fundația FARA este o organizație de caritate din România care se ocupă direct de beneficiarii săi. Este înregistrată și acreditată atât în Marea Britanie, cât și în România și desfășoară anual, prin cele 14 proiecte ale sale, activități de protecție socială pentru peste 500 de copii și tineri (parte dintre ei cu dizabilități) care nu se află în grija familiei naturale sau care provin din familii fără posibilități materiale.


Articole înrudite după: angajamspecialistcomunicare



Vreau să direcționez 2% către FARA

Vreau să donez Fundației FARA

Vreau să fiu Galantom FARA

Contact

Abonare Newsletter


DONEZ

Suma Donata
Nume
Prenume
E-mail
Telefon

© Fundaţia FARA, Cod Fiscal 33553562, IBAN: RO02RNCB0090142826750001 BCR Lipscani.
Toate drepturile rezervate. | ANPC
Website creat de eKreative. Logo conceput de Edward Harding, pe baza unui font creat de Ivan Filipov.